Klantenservice

Bestellen en betalen

Hoe werkt online bestellen?

Kies het product dat je wilt kopen en selecteer de aantallen en eventueel de juiste maat. Gebruik de knop ‘toevoegen’ om het product in je winkelwagen te plaatsen. Om door te gaan met  de bestelling kies je ‘Bekijk winkelwagen’ en dan klik je op de knop ‘Doorgaan naar afrekenen’.

Hoe kan ik betalen?

In het afrekenscherm vul je jouw gegevens in en het adres waarop je de bestelling wilt ontvangen. In dit scherm kun je ook de bestelling nogmaals controleren. Vervolgens selecteer je de gewenste betaalwijze. Bij Bjuster kun je kiezen uit iDeal of Bank Transfer. Daarna klik je op de knop ‘Bestelling plaatsen’ en volg je de stappen in de beveiligde betaalomgeving om de bestelling af te ronden. Zodra de betaling is voltooid, kom je vanzelf weer terecht op onze website.

Je ontvangt een mail met betrekking tot de voltooide bestelling en de factuur. Deze komen soms in de spam-folders terecht. Als de betaling niet is gelukt, word je omgeleid naar de webshop en zie je een melding met de fout. Probeer een andere betaalmethode te selecteren of probeer het opnieuw. Als de fout blijft optreden, kun je contact met ons opnemen via info@brouwerijbjuster.nl.

Wat is de levertijd van mijn webshopbestelling?

We streven ernaar de bestelling zo snel mogelijk te verzenden nadat de betaling binnen is. Indien de artikelen op voorraad zijn, wordt de bestelling binnen twee tot drie werkdagen verzonden. Rondom extra drukke periodes zoals feestdagen en productlanceringen kunnen afwijkende levertijden gelden. Zodra wij jouw pakket hebben overhandigd aan de verzender, kunnen wij geen invloed meer op uitoefenen.

Zijn alle producten op voorraad?

Wij houden nauwkeurig bij of de producten op voorraad zijn en geven dat ook aan in de webshop.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen?

Na het plaatsen van je bestelling, ontvang je van ons een bevestiging per mail. Zorg daarom dat je mailadres klopt. Controleer de bestelling en de adresgegevens goed. Mocht er iets niet kloppen, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons via info@brouwerijbjuster.nl.

Verzenden en ontvangen

Kan ik ook naar het buitenland verzenden?

Wij leveren alleen aan adressen binnen Nederland.

Kan ik een ander afleveradres invoeren?

Tijdens de bestelling is het mogelijk om een ander afleveradres in te voeren dan het factuuradres. Op die manier kun je de Bjuster bieren eenvoudig cadeau geven.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra jouw order afgerond is, ontvang je een mail met dat de bevestiging. De Track&Trace code ontvangt u in een aparte mail, dit kan 1-2 werkdagen na het afronden van de bestelling zijn. De Track&Trace code en de bevestigingsmails belanden nog wel eens in de Spam-folders. Hou dit goed in de gaten.

Kan ik een webshopbestelling wijzigen of annuleren?

Eenmaal geplaatste bestellingen nemen we direct in behandeling en kunnen helaas niet geannuleerd of gewijzigd worden.

Welke vervoerder heeft de webshop?

Onze bestellingen worden bezorgd door UPS. De pakketten worden verstuurd onder de voorwaarden van UPS.

Wat zijn de verzendkosten?

Er wordt € 4,95 verzendkosten in rekening gebracht.

Wat moet ik doen bij klachten en/of beschadigingen?

Wij gaan zorgvuldig met onze producten om en verpakken deze daarom degelijk. Controleer je bestelling zo snel mogelijk na ontvangst. Stel ons zo snel mogelijk op de hoogte van eventuele klachten. Geef beschadigingen door via info@brouwerijbjuster.nl, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Ik ben niet tevreden, wat moet ik doen?

Neem zo snel mogelijk contact op via info@brouwerijbjuster.nl onder vermelding van het bestelnummer. Dan zoeken we een gepaste oplossing.